Välipala-hupi-kuva

Melkein purskahti teet näytölle;


Kuva facebookin ihmeellsestä maailmasta, ja kyllä olen lukenut kirjat ja tiedän ettei se ihan noin mene mutta melkein..

Olin muuten eilen (tiistaina) katsomassa Aamunkoin toiseen kertaan (pitkä tarina takana, mutta lyhyesti eilinen leffakaveri ei tiennyt että olin jo nähnyt leffan heti ensi-illassa ja koska minua ei haittaa katsella tätäkään toista kertaa niin en sitten edes paljastanutkaan asiaa..) Jäin kyllä odottamaan seuraavaa osaa, haluan niin nähdä Bella vampyyrin.. Paljastui muuten samalla reissulla että juurikin kyseiselle kaverille olen reilu vuosi sitten lainannut Uusi kuu ja Eclipse-kirjat joita twilight-huumassa kuukausi takaperin etsin kääntäen koko kämpän ympäri.. Tiesinhän minä että ne ovat jossain..

Muuten täällä onkin ollut hiljaista koska minulla on vain sattunut olemaan ns. paska viikko takana ja olotila on vieläkin enemmän sen puolella että voisin mennä talviunille lämpimään luolaan kirjojen kanssa..
Mutta palaillaan..

Ei kommentteja